Doporuceni

Je možné dát Kreon kočce?

Vážení uživatelé fóra! Podělte se o své zkušenosti, kdo dává Kreon kočce? Potřebuji dát své kočce 1/3 kapsle. Obsah tobolky jsem nasypal na talířek, rozdělil na 3 části, udělal tři hromádky, pak z mokré strouhanky vyválel tři malé kuličky, kuličky převalil přes kreonské hromádky, malé tobolky jsem přilepil na strouhanku a tak jsem dostal tři dávky. Docela pečlivé! Možná někdo zná důmyslnější způsob? Podíl!

20. dubna 2012 03:42
Uživatel fatabul
Murmansk Byl online: 02. prosince, 03:00

Creon dáváme našim pejskům a toy pudlům v kurzech. Jsem na to tak zvyklá, že potřebnou dávku vidím už od oka sněz to hned.

20. dubna 2012 11:06
Uživatel iraroma
Petrohrad Byl online: 08. února, 14:43

Ano, je to obecně jednoduché.
Vezměte si mleté ​​maso nebo jakékoli mokré jídlo. Něco chutného. s fazolí. Nasypte do ní asi 1/3 kapsle. A kočka jí sama.
Zbývající 2/3 kapsle nechte v samotné kapsli. Příště použijete 1/3 znovu a 1/3 zůstane v kapsli. Kapsle slouží jako „lahev“ pro uchovávání Creonu.

20. dubna 2012 11:37
Uživatel ele4011
Moskva byla online: 19. prosince, 16:00

Souhlasím s Iraromou. Můžete jej jednoduše nalít do tlamy kočky ze lžičky, pokud takové procedury snáší, kapsle jsou bez chuti a nebudou plivat. Lze míchat s mokrým krmivem. Není jednodušší podat pankreatin? Je pohodlnější hrát si s tablety))

20. dubna 2012 11:44
Uživatel iraroma
Petrohrad Byl online: 08. února, 14:43

Creon je rozhodně lepší než Pancreatin.
Teorie: Pankreatin se nachází ve skořápce, není rozpustný v prostředí kyseliny chlorovodíkové v žaludku, ale rozpouští se v mírně alkalickém prostředí duodena.
Pankreatin je inaktivován v prostředí kyseliny chlorovodíkové v žaludku. A při dělení pankreatinové tablety na části je narušena celistvost skořápky.

V Creonu je každý hrášek v ochranné skořápce. A léčivá látka se beze změn dostává do dvanáctníku 12.

20. dubna 2012 12:23
Uživatel ele4011
Moskva byla online: 19. prosince, 16:00

Proč je tedy Creon ve společné kapsli, když je každý hrášek chráněn?
Nebudu se s vámi hádat, dal jsem Creon i kočce, ale pankreatinové tablety lze podávat celé bez zničení skořápky (něčí kočka je takto předepsána).
Mluvil jsem s lidmi, kteří na doporučení lékařů rozdělili pankreatinovou tabletu na 4 části a léčba těmito čtvrtkami kočkám velmi pomohla, což znamená, že kontakt žaludeční šťávy s kouskem tablety není tak závažný a destruktivní jako u nich. nás vyděsit. Potřebná část enzymů se stále dostává do střev))
Obecně platí, že kolik lidí, tolik názorů. Každý dělá to, co považuje za nejlepší.

20. dubna 2012 12:52
Uživatel iraroma
Petrohrad Byl online: 08. února, 14:43

V lékárnách se pankreatinový prášek obvykle balí do „prášků“. Bez ochranného obalu.
A pomáhá nemocným. Je pravda, že to musíte umýt roztokem sody.

Přečtěte si více
Jak pěstovat kedlubny: zelí pro zdraví a výhody na vlastním pozemku z otevřeného terénu |

20. dubna 2012 13:02
[email protected] Uživatel
Moskva byla online: 29. října, 01:58

Ano, skutečně se nedoporučuje dělit potahované tablety. Třetinu tobolky nedokážu vyprázdnit od oka, ne vždy mám po ruce mleté ​​maso a maso, ale řekli mi, abych si dal kuličky na malý kousek taveného sýra – to je dobrý nápad, lepší než můj drobky.

20. dubna 2012 13:33
Uživatel Uživatel

Leno, aby se zachovalo dávkování, nesypte prášek na talířek, ale na rovný povrch. Vytvořte rovnoměrný pruh a pomocí pravítka ho rozdělte na tři části. Další část rozdělte na dvě části. Iraroma má pravdu, tobolka obsahuje mikrokuličky a výrobce povoluje užívat lék bez obalu tobolky, hlavní je mikrokuličky nežvýkat, ale to kočka neumí, i kdyby chtěla

20. dubna 2012 14:12
[email protected] Uživatel
Moskva byla online: 29. října, 01:58

Iraroma má pravdu, tobolka obsahuje mikrokuličky a výrobce povoluje užívat lék bez obalu tobolky, hlavní je mikrokuličky nežvýkat, ale to kočka neumí, i kdyby chtěla

Ne, to vím, o tabletách jsem psal, že enterosolventní tablety se nedoporučuje dělit.

21. dubna 2012 00:35
Uživatel kamenskaya
Moskva byla online: 27. února, 10:53

Jídlo můžete jednoduše přidávat na špičku nože, nebo ho můžete přidat k malým kouskům pamlsků. Do úst si můžete vložit potřebné množství.

24. dubna 2012 12:39
9884499 Uživatel
Petrohrad

Vážení uživatelé fóra! Podělte se o své zkušenosti, kdo dává Kreon kočce? Potřebuji dát své kočce 1/3 kapsle. Obsah tobolky jsem nasypal na talířek, rozdělil na 3 části, udělal tři hromádky, pak z mokré strouhanky vyválel tři malé kuličky, kuličky převalil přes kreonské hromádky, malé tobolky jsem přilepil na strouhanku a tak jsem dostal tři dávky. Docela pečlivé! Možná někdo zná důmyslnější způsob? Podíl!

Řekněte nám prosím, čím je vaše kočka nemocná? Moje kočka má problémy se slinivkou, vzali ji na kliniku 2x a nepomohli. Já sama jsem nějak dostala křeč na slinivku V lékárně mi poradili Unienzym. Začala jsem ho dávat i kočce – moje holčička ožila, začaly jí růst tlapky, lesknout se a zvracení přestalo. ale pravděpodobně to nemůžete dávat pořád, protože. Po pár měsících (veterinář říkal, že se to dá pít pořád) si kočka zřejmě zvykla a občas zase zvrací. a pokud jeden den nepodáte lék, zvracíte týden. Nyní hledám na internetu další způsoby údržby nebo léčby. Nějak jsem se začal blíže dívat na Creona. Krevní test ukázal, že slinivka neprodukuje nějaký enzym, vše ostatní je v normě

Olyo, jak víš, mám k medicíně daleko, ale všem svým chlupáčům jsem dal prášky takto: jednou rukou jsem prsty na obou stranách stiskl koutky úst, aby nemohli zavřít ústa a druhou jsem dal pilulku až na samotný kořen jazyka, spolkli ji a nevšimli si jí
Motěnku, no tak chlapče, brzo se uzdrav a jez víc prosím.

Přečtěte si více
První příznaky těhotenství: na co si dát pozor, rady

Dejte světu to nejlepší, co ve vás je, a to nejlepší, co na světě je, se vám vrátí.

Helpop čestný cestovatel Zprávy: 4067 Datum: 22.08.2006 Město: Petrohrad Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 54 Země: 30 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Tosita » 05. května 2017, 19:53

Tourmalet napsal 05, 2017:19: jak můžete krmit kapslemi Creon kočku?

Olyo, můj Rambo je monstrum, a když jsme ho ošetřovali, byla to hlavní otázka, protože nebylo možné do něj něco vnutit))
Ve veterinární nemocnici mi dali úžasnou věc – dávkovač pilulek, pokud si na to trochu zvyknete, kočka nebude mít ani čas pochopit, co se mu dostalo do žaludku))

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Turmalet » 05. května 2017, 19:54

Helpop napsal 05, 2017:19: Takhle jsem dal prášky všem svým chlupáčům

Leno, taky dávám léky. Faktem ale je, že enzymové přípravky se musí do těla dostat ve skořápce (tj. tabletu nelze rozdělit ani rozpustit ve vodě). Ale kapsle se hůře vymačkává a dávkování je tam víc, než kočka potřebuje. Tito. budete to muset vylít, přelít atd. Koupil jsem si to, teď o tom přemýšlím. Existují však pankreatinové tablety s požadovaným dávkováním. Ale Creon je spolehlivější.

Čestný cestovatel Tourmalet Zprávy: 2992 Datum: 29.04.2015 Město: trvalá Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 69 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Turmalet » 05. května 2017, 19:56

Tosita napsal(a) 05, 2017:19: Ve veterinární nemocnici mi dali úžasnou věc – dávkovač pilulek

Tonyo, už mě to zajímalo. Bylo by hezké vědět, kde je berou.

Čestný cestovatel Tourmalet Zprávy: 2992 Datum: 29.04.2015 Město: trvalá Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 69 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Danet » 05. května 2017, 20:17

Tosita napsal 05, 2017:19: dávkovač tablet

Prodává se v našich veterinárních lékárnách. Olyo, to je geniální věc, jen s její pomocí se mi podařilo dát Dáše prášky.

  • Fotoalbum
  • Uživatelská fotka

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Vietnam » 05. května 2017, 20:26

Tourmalet, Leno, jsem tu jako lékárník. Otevřené kapsle Creon. Každá granule je obalena a bude působit ve střevech tam, kde je potřeba. Spočítejte potřebný počet granulí a dejte. Ale nevím jak.

  • Fotoalbum
  • Uživatelská fotka

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Turmalet » 05. května 2017, 20:43

Vietnam napsal dne 05, 2017:20: Každá granule je obalena a bude působit ve střevech tam, kde je potřeba. Spočítejte potřebný počet granulí a dejte.

To je vše! Ani mě nenapadlo podívat se dovnitř! Myslel jsem, že je uvnitř prášek. Děkuju!

Čestný cestovatel Tourmalet Zprávy: 2992 Datum: 29.04.2015 Město: trvalá Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 69 Pohlaví: DÁMSKÉ

Přečtěte si více
Příklad tepelně technického výpočtu tloušťky cihlových stěn a izolace pro Moskevskou oblast.

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Oks123 » 05. května 2017, 20:44

Turmalet. Olya. O Kreonovi.
Můj syn v dětství trpěl pankreatitidou. A protože dítě bylo velmi malé, 1 kapsle pro něj byla velmi velká dávka, lékař mu řekl, aby otevřel kapsli a rozdělil ji na části. Kreon byl podáván s každým jídlem.

V kurzech pili Creon déle než jeden rok. Výsledek léčby je pozitivní.
Myslím, že i toto lze kočce podávat např. v tekuté medikované stravě.
Pokud máte pankreatitidu, neměli byste jíst tučná jídla, vývary atd. Ale tohle asi znáte.

Všechno, co ve mně vidíš, není moje, je to tvoje. Moje je to, co v tobě vidím. (S)

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

g14 » 05. května 2017, 20:51

Tourmalet napsal(a) dne 05, 2017:19: A možná někdo ví, jak krmit kočku kapslemi Creon?

Kočkám se obvykle dává pár zrnek, 5-15 kusů. Přidáno do jídla. Kdo předepsal kočce celou kapsli?

Tourmalet napsal dne 05, 2017:19: Nemohl jsem odolat a dát tomu pár malých kousků. Snědl to.

Další výhodou krůty je, že obsahuje stejné množství fosforu, nezbytného pro stavbu kostí a udržení kloubů ve zdravém stavu, jako v rybách, a tedy výrazně více než v jiných druzích masa.

Nedávno jsem zde psal, že jsem se v článcích o ICD a chronickém selhání ledvin dočetl, že fosfor je významný uremický toxin, proto speciální krmiva obsahují minimální množství fosforu. A při přirozeném krmení je fosfor kompenzován přidáním vápníku. Ale s takovými boláky je velmi obtížné správně vyvážit přírodní produkt.
Pak už je to na vás.

G14 absolutní cestovatel Zprávy: 7376 Datum: 30.11.2006 Město: Moskva Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 89 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Turmalet » 05. května 2017, 21:17

g14 napsal 05, 2017:20: Kdo předepsal kočce celou kapsli?

Leno, nikdo si pusu nenařídil – prý je to potřeba rozdělit. Ale bez detailů (nebo možná i v detailech, ale teď ne vždy myslím adekvátně). Nevěděl jsem, co je uvnitř – ne prášek, ale mikrogranule. Už je to jasné, děkuji všem za vysvětlení!
Eh, taky mi chyběl krocan! Taky jsem byl rád, že jsem na trhu našel halal, řádně vykrmený. Přesto bude muset být ten chlap nuceně krmen správným jídlem.

Čestný cestovatel Tourmalet Zprávy: 2992 Datum: 29.04.2015 Město: trvalá Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 69 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

g14 » 05. května 2017, 21:22

Tourmalet napsal 05, 2017:21: nikdo nepředepsal polibek
Oks123 napsal 05, 2017:20: V kurzech pili Creon déle než jeden rok.

Obvykle se nedoporučuje podávat Creon kočkám dlouhodobě. Tato otázka by měla být vyjasněna s vaším veterinárním lékařem.

G14 absolutní cestovatel Zprávy: 7376 Datum: 30.11.2006 Město: Moskva Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 89 Pohlaví: DÁMSKÉ

Přečtěte si více
Líbí se mužům rovné nebo kudrnaté vlasy?

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Ne » 05. května 2017, 23:05

Kdo je zkušený kočičí drogový boss? já!

Kapsle otevřeme, obsah vysypeme na stůl a rozdělíme kreditní kartou na požadovaný počet granulí, každou dávku zabalíme do samostatného papíru. A při jídle účtenku jednoduše rozbalíme a přidáme ke krmení, neucítí ani 10 granulí, kočce jídlo samozřejmě chutná. Ale zdá se mi, že každé kotě miluje měkké jídlo, pokud to samozřejmě Matyashovi neublíží.

K zobrazení příloh v této zprávě nemáte potřebná oprávnění.
Ne, žádný soud se nekoná.

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

g14 » 05. května 2017, 23:17

Ne napsal 05, 2017:23: pokud ovšem Matyashovi něco takového neublíží.

Natašo, to není možné, obsahuje 14% bílkovin, zatímco stejná ledvinová bílkovina obsahuje 7,5%

G14 absolutní cestovatel Zprávy: 7376 Datum: 30.11.2006 Město: Moskva Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 89 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Ne » 05. května 2017, 23:30

g14 napsal 05, 2017:23: Natašo, to není možné, obsahuje 17% bílkovin, zatímco stejná ledvinová bílkovina obsahuje 14%

Myslel jsem, že to, co nabízím, jsou kecy. Vždyť jsem ho krmila nemocnou Slivkou a po operaci a po nemoci byla vyčerpaná a nespala. Matyasha má ale jiný případ. Faktem ale je, že je snazší dávat s měkkým jídlem, drobky budou pouze rozmazané v ústech. Granule jsem dávala malým i s měkkou paštikou a dobře jedli. Ano, všichni jedli dobře.

Ne, žádný soud se nekoná.

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

g14 » 05. května 2017, 23:43

Ne napsal 05, 2017:23: Faktem ale je, že s měkkým jídlem je to jednodušší dát

Máte pravdu, že si těchto malých granulí v měkké hmotě prostě nevšimnou.
Je to oživení pro anorektické, vyčerpané, nebo ty, kteří po nemoci/operaci potřebují „nastartovat“ chuť k jídlu, dodat sílu – tzn. výživné, pankreatitida je kontraindikována. Royal Canin má pavouky Urinari, obsahuje 7 % bílkovin. Mota také udělají test moči a zjistí, jestli nemá struvity, oxaláty nebo něco jiného, ​​protože. Vznikají v různých prostředích a může být zapotřebí jiná strava.

G14 absolutní cestovatel Zprávy: 7376 Datum: 30.11.2006 Město: Moskva Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 89 Pohlaví: DÁMSKÉ

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Ne » 06. května 2017, 08:25

g14 napsal 05, 2017:23: Mota udělají i test moči a zjistí, jestli nemá struvity, oxaláty nebo něco jiného, ​​protože. Vznikají v různých prostředích a může být zapotřebí jiná strava.

Bůh žehnej Motyushkovi dobré zdraví, ale kvůli jeho nemoci budeme vědět, čeho jsou permské nemocnice schopny. A občas to probírají na našem fóru, ale nikdo nic pořádně neví. I rakovina, Rakovina, se prostě řeže, bez testů, bez vyšetření. Jen přinesou kočku s nádorem: „Ach, máš rakovinu,“ a druhý den je operace. Hrůza!

Přečtěte si více
Moderní orlovský klusák - jeho typ, exteriér a výkon

Ne, žádný soud se nekoná.

Re: Pojďme se bavit o kočkách43

Muntik » 06. května 2017, 10:47

Ne napsal 05, 2017:23: zkušená kočka. já!

Natasho, tak jsem se zasmál. Ještě jsem se úplně neprobudil a rozhodl jsem se, že jsem náhodou narazil na zakázané téma nebo že se otevřel špatný web))))))))), už jsem chtěl utéct

Tourmalet napsal/a dne 05, 2017:19: A opět kategoricky nesměli jíst nic jiného než speciální jídlo. Ale Motya to absolutně nechce jíst

Olenko, tak je potřeba zkusit hledat tu, kterou bude jíst, která ti nejlépe vyhovuje složením, která ti moc neuškodí. Ať to není dokonalé. Z vlastní zkušenosti ale vím, že donutit zvíře k jídlu nelze a mokré rychle jen uschne a kazí se. Sedne si ke čtení, pravděpodobně lidé také odmítli jíst léčivou kočičku. Stiskněte doktora, jaké složení je pro vás povoleno. Maximálně bílkoviny atd. (ať si to napíše na papír, budeme to hledat společně, napište sem). Musí začít jíst. Nechte se léčit, věříme ve vás a objímáme vás.

Poslouchejte, je to pravda, co byste měli dělat, když kočka odmítá jíst medikované jídlo, ale můžete jíst jen to? Kdo na to narazil?

„Když je vyhlášena válka, ministři a generálové válčících zemí musí vyjít v šortkách, vyzbrojeni holemi a bojovat mezi sebou. Bylo by to spravedlivější než to, co se dělá tady, kde mezi sebou bojují špatní lidé.“
EM. Remarque
Jsem proti jakékoli válce.

Muntik absolutní cestovatel Zprávy: 14461 Datum: 02.11.2009 Město: Korolev Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Věk 52 Země: 28 Přehledy: 16 Pohlaví: DÁMSKÉ

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button