Moderni reseni

Proč automatické dveře pískají?

Dobrý den, pohon začal po instalaci pískat při prvním spuštění po pár dnech, pískání bylo hlasité a neustálé. Zdá se, že prostě nedali žádný lubrikant. Nebo to dali, ale na špatné místo. Kdo za to může a co dělat? (((

Dialog

Registrace 27. prosince 2011 Zprávy 8,419 9,060 Reakce XNUMX XNUMX Adresa SSSR
Zavolal bych instalatérům a posral jim mozek.

Stas28

Aktivní

Registrace 27. března 2017 Zprávy 84 Reakce 2 Adresa Yakutia
Zavolal bych instalatérům a posral jim mozek.

Já bych taky, ale stává se to tam, kde žádné nejsou, proto si to nainstalovali sami, disk začal po prvním spuštění vydávat zvuky, později se jen zvětšovaly, až se objevily klíny nebo oděrky, bylo rozhodnuto ho odstranit.

Dialog

Registrace 27. prosince 2011 Zprávy 8,419 9,060 Reakce XNUMX XNUMX Adresa SSSR
Já bych taky, ale věci se dějí tam, kde nejsou, proto si to sami nastavili,
Vím, že jste instalatéři.

Stas28

Aktivní

Registrace 27. března 2017 Zprávy 84 Reakce 2 Adresa Yakutia

A jak se tam můžeš pokazit? Vše je nainstalováno elementárně, levý pohon funguje perfektně, ale pravý okamžitě zemřel.

kalitki

Kvalifikovaný specialista

Registrace 17. března 2014 Zprávy 1,818 1,335 Reakcí XNUMX Adresa Moskva

Po instalaci, při prvním spuštění, začal pohon po několika dnech pískat, píšťalka byla hlasitá a nepřetržitá. Zdá se, že prostě nedali žádný lubrikant.

Levý pohon funguje perfektně, ale pravý okamžitě umřel.
Píská nebo mrtvo?!

kalitki

Kvalifikovaný specialista

Registrace 17. března 2014 Zprávy 1,818 1,335 Reakcí XNUMX Adresa Moskva
A jak se tam můžeš pokazit? Vše je nainstalováno elementárním způsobem

Pohony dorazily. Pokyny neodrážejí posloupnost práce. Nejsou zde žádní specialisté, takže to uděláme sami.

Je to tak snadné nastavit, nebo je to nejasné?
Poslední úprava: 16. září 2017

DmitrySPb

Expert

Registrace 17. dubna 2010 Zprávy 7,374 5,135 Reakcí XNUMX XNUMX Adresa St. Petersburg
Zkuste vyměnit disky

Kiber

Skoro tvoje

Registrace 12. května 2011 Zprávy 12,883 5,488 Reakce XNUMX XNUMX Adresa Smolensk
Navrhoval bych to odpojit od křídla a poslouchat to vleže.

Spetstekh

Expert

Registrace 11. října 2012 Zprávy 3,891 2,069 Reakce XNUMX XNUMX Adresa Odintsovo
Musíme vymyslet, jak odstranit loupežného slavíka a rozebrat pohon.

Stas28

Aktivní

Registrace 27. března 2017 Zprávy 84 Reakce 2 Adresa Yakutia

Ano, odpojili se, nic se nemění. Navíc když se to zapnulo bez páčky, tak to trochu pískalo, nepřikládali důležitost, mysleli, že to přejde.

Stas28

Aktivní

Registrace 27. března 2017 Zprávy 84 Reakce 2 Adresa Yakutia

“Musíme vymyslet, jak odstranit loupežného slavíka a rozebrat pohon.” “

je tam záruční štítek (((

Spetstekh

Expert

Registrace 11. října 2012 Zprávy 3,891 2,069 Reakce XNUMX XNUMX Adresa Odintsovo
Okamžitě ho odneste do servisu, hned vám ho vymění. Není dobré takto začínat, budete mít potíže.

Přečtěte si více
Potřebujete vařit vodu do akvária?

techabc

Kvalifikovaný specialista

Registrace 25. 2016. 1,993 Zprávy 1,539 XNUMX Reakce XNUMX XNUMX Adresa St. Petersburg
Okamžitě jej odneste do servisního střediska

Mám podezření, že bychom měli létat, ne chodit. Jakutsko. Vzdálenosti nejsou vhodné pro chůzi s pohonem pod paží.

Oleg Sm

Reprezentativní dveře

Registrace 3. listopadu 2010 Zprávy 1,046 686 Reakce XNUMX Adresa Smolensk
Zedníci mají technickou podporu. 8-800 něco takového.

techabc

Kvalifikovaný specialista

Registrace 25. 2016. 1,993 Zprávy 1,539 XNUMX Reakce XNUMX XNUMX Adresa St. Petersburg
Zedníci mají technickou podporu. 8-800 něco takového.
Je to malá záležitost. Pochopte, co řekli.

Kiber

Skoro tvoje

Registrace 12. května 2011 Zprávy 12,883 5,488 Reakce XNUMX XNUMX Adresa Smolensk

Ve skutečnosti je zde konflikt téměř vždy, že instalaci by měl provádět pouze kvalifikovaný personál, což zřejmě znamená, že tento problém se objevuje v poslední době, jak se snaží stále více lidí nainstalovat disk sami, pak zavolají, váš disk nefunguje, benzín-čas, tam a zpět, není tam žádná propojka nebo svařování není natřeno, feng shui není totéž. Jen vtip, ale. Jak bychom však měli přistupovat k otázce záruky na disk, když jej nainstaluje klient, který si jej jednoduše zakoupil? TV je čistá, anténa zapojená. musí říct. S pohonem není vše jednoduché. Jaká soudní rozhodnutí již byla učiněna nebo jakou praxi měli uživatelé Takových případů už bylo několik, přičemž jsem si vlastně zaplatil, no, jen si pomysli, benzín-shmenzin, jaká maličkost.

Nový videovrátník COMMAX CDV-50A/MC jsem připojil ke vstupnímu vrátníku „Visit“ (souřadnice), interkom je uzpůsoben pro „souřadnice“.
Při volání ze vstupního panelu jde „gong“ perfektně a při stisknutí tlačítka „mluvit“ je v cestě zvuku silné vzrušení (skřípání v reproduktorech obou panelů), ovládání hlasitosti nemá žádný vliv i když je nastaven na minimum, během hovoru je hlas slyšet, ale je téměř zcela tlumený pískáním.
Na druhém kanálu (standardní režim interkomu) při volání z běžného videopanelu vše funguje dobře, zvuk je hlasitý v obou směrech bez cizího šumu.
Problém je zřejmě ve vestavěném adaptéru pro souřadnice.
Existují nějaké možnosti, jak tuto píšťalu odstranit?
Do úprav vstupního interkomu nelze nijak zasahovat a pro ostatní obyvatele (jiné interkomy) vše funguje v pořádku.
Zkoušel jsem to na 2 různých panelech „Visit“ – výsledek byl stejný – silný hvizd.

alexfox, takže vám nikdo nepomůže, Faktem je, že souřadnicový adaptér je zde již zabudován a úprav adaptérů je více než dost a Korejci tyhle svinstvo opravdu nepotřebují. To je opravdu ten problém. Otevřete interkom, podívejte se, co je uvnitř, a ukažte nám to. Možná něco vymyslíme.

Znám ten příběh o adaptéru. :-))
Nejdřív jsem si myslel, že to vzrušení jde z Commaxu, úplně jsem vytáhl konektor mikrofonu z desky – to samé, píská to jak blázen.
Existuje podezření, že z nějakého důvodu začíná být panel „Návštěva“ vzrušený. Zkusil jsem i volání z jiného panelu „Návštěva“ (máme na území domu dva) – to samé, pískání!
Předtím byl jiný interkom „Quuntum“ a také s vestavěným adaptérem (jiný podle schématu) a nepískal, ale naopak zvuk ze vstupního panelu byl tišší než z bytu do panel.
Narazil jsem na podobné téma na jednom fóru a tamní seřizovači nedokázali pochopit, v čem je problém. nepomohlo nastavení hlasitosti a vyvážení zvuku v panelu Návštěvník, znovu jsme zapojili všechny vodiče do vypínače a píšťalka zmizela, je záhadou;
Otevřel jsem interkom, není tam ani jeden ovladač hlasitosti. Chtěl bych najít schéma spolu s tímto adaptérem.
Dneska zkusím vyfotit.

Přečtěte si více
Malina křížená s jahodou. Obecná charakteristika a druhy hybridů | Rodinná farma

podívejte se na vstupní odpor přibližovacího vedení, budete muset vybrat odpory a v adaptéru (a pokud máte štěstí, je tam již trimr) tomu velmi nasvědčuje obvod starých elektronek Digital. U nových byl trimr odstraněn a nahrazen propojkami.

Není třeba se dívat na odpor, ale na princip porozumění. Je jasné, že se něco dělá špatně. Adaptér, doufám, nebyl vyroben v jediné kopii a byl pravděpodobně zkontrolován. Odpovědět na položenou otázku na dálku je rozhodně těžké, ale přijít na to na místě není vůbec možné. byla by touha..

Kapitáne nemo
RIP

možná není půda naředěna nesprávně
Jednou jsem sestavil podomácku vyrobený interkom se 7 tranzistory, takže to dával buzení, když byl zemnící vodič jednoho z reproduktorů připájen ke špatnému konci zemní sběrnice na desce

Faktem je, že i přes zdánlivou identitu souřadnicových systémů se jejich parametry mohou lišit i od stejného výrobce. Konkrétně například Digital má panely s indexem M ze starých. Nevím o Visit, ale u Metacomu jsou všechny úrovně komparátoru regulovány softwarem. Že adaptéry – elektronky od různých výrobců fungují ve stejném systému různě. Například, když zapojíte jeden Metakom do vstupu s digitálními trubkami, Metacom ječí jako blázen a digitální hlasitost klesne o 20 procent a samobuzení zpravidla, pokud je vstupní odpor ve zvednutém stavu menší než normální . Navíc 2-3 ohmy zde již dělají rozdíl.

Převedl jsem více než sto monitorů různých modelů na souřadnicové interkomy. Schéma převodu je stejné. Zpočátku došlo k překvapením, ale postupně se hodnoty upravovaly a nyní, pokud se vyskytnou odchylky od normy, je to pouze vinou instalatérů. A rozhodně nestíhám Omase.

naprosto souhlasím. jen teď bohužel nikdo tyto změny nebere. a je možné, že výrobce po sestavení ani nezkontroloval výrobek. Nejvtipnější závady jsou, když nacpali špatnou nominální hodnotu nebo ji nedodali vůbec) viděl jsem to několikrát.

Ne! Z vašeho města jsem nedostal žádné rozkazy

Jsme blízko Moskvy a tam už je počet firem předělávajících monitory mimo žebříčky, poslední dobou je problém narazit na druhou kopii, pokaždé, když je něco nového)))))))))

V tomto interkomu není adaptér pro „Visit“ sestaven podle tradičního zapojení s 5 tranzistory, ale zdá se, že používá izolační transformátor, tzn. Zvukový signál jednoduše neprochází tranzistorem a kondenzátorem, ale je přiváděn do jednoho vinutí transu a odváděn z druhého.
V zásadě tam žádné trimry nejsou!
Deska je oboustranná s jemnou montáží, vyrobena ve vysoké kvalitě.
Je poměrně obtížné vysledovat instalaci a nakreslit schéma.
Při zkoumání vstupních obvodů jsem nenašel nic, co by se dalo změnit, aby se vstup zmenšil. odpor.
Je možné nějak snížit vstupní odpor interkomu zavěšením odporu přes diodu přímo na vstupy L+ a L-?
Slyšel jsem od mistrů, že to dělají, ale nikdo nedokázal přesně říct jak.
Pro informaci: Porovnal jsem vstupní tester. Odpor videointerkomu Quntum 4HP Exel, se kterým jsem dříve spolupracoval s Visit, vyšel na 550 Ohmů a u Commaxu to bylo dvojnásobek, tzn. 1100 ohmů.

Přečtěte si více
Mědikovářství doma

Dokud nebude diagram nakreslen, diskutujte o tom, co říci o počasí. Za dobu, která uplynula od první publikace, lze nakreslit mnohem větší schéma.
Co radí „mistři“, nelze udělat.

Čekám na odpověď od vývojáře, takže se do toho zatím nepouštím.
Osoba, která vyvíjí tyto adaptéry, je nyní na dovolené a vrátí se za týden.
A na toto zařízení je i oficiální záruka, takže i tam je potřeba něco opatrně přepájet, aby byla možnost tento interkom vrátit.
A schéma si bez problémů vymyslím sám.
Otázka zněla jinak: je možné upravit interkom bez upgradu vnitřností (na základě zkušeností skutečných „mistrů“ a nejen teoreticky.).

RIP

alexfox,
Protiotázka, jak můžete bez otevření zařízení zjistit, zda je režim „hovoru“ zapnutý nebo ne?
Zde vám každý radí nakreslit část schématu audio obvodu tohoto zařízení

Faktem tedy je, že samotné zařízení nevydává hluk do linky, když je telefon zvednutý!
A to začne bzučet, až když se připojí linka Visitovskaya. dochází k nadměrnému zesílení.
Kontroluje se přivedením napětí cca 10V na L+ a L-, simuluje se hovor, ozve se „gong“, zvedne se sluchátko, zesilovače v interkomu fungují – žádné pozadí.
Nikdo mě také nenechá upravovat nastavení vyvážení zesilovače ve spínači Vizitovského, protože. Ostatní obyvatelé nemají se zvukem problémy.
Nepomáhá ani úplné vypnutí mikrofonu a reproduktoru v interkomu!
Závěr naznačuje, že důvodem je stále nesoulad mezi interkomem a linkou Vizitovskaya, ať už v odporu nebo v zisku, které jsou vzájemně propojeny.
O otevření interkomu jsem již psal, že čekám na odpověď od vývojáře a pokud mi nic rozumného neřekne, tak to samozřejmě otevřu, nakreslím schéma a pak přemýšlím, co dělat.
Po napsání do fóra jsem si myslel, že se s takovým problémem již někdo setkal, to je vše. ne, to znamená, že budu dál šťourat.

RIP

alexfox,
A při změně polarity zdroje napětí 10V na L+ a L- projde gong?

:-)))) Jasně že ne!
Interkom má na vstupu diodu.
A panel „Visitovskaya“ obecně okamžitě zobrazí chybu.

RIP

alexfox,
A co ta dioda na audio vstupu interkomu?
Chcete změnit polaritu napájení 10V na adaptéry L+ a L-?
Jakou radu jsi chtěl slyšet? Nainstalujte rezistor a diodu a budete spokojeni
tak s tím ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM.
Jedná se o novou řadu barevných interkomů COMMAX, která se začala prodávat nedávno.
Je o nich velmi málo informací

Co se stane, když se na diodu přivede napětí s obrácenou polaritou?! Jako že na výstupu diody bude také potenciál?
Nechápu tvůj nápad.
Podívejte se na jakýkoli obvod takového adaptéru (vstupní část) – je tam dioda, která se jednoduše vypne při obráceném potenciálu.
Dioda je nezbytná pro správnou funkci interkomu „Visit“ a oddělení účastníků.

Předpokládejme, že kdyby byla polarita obrácena, zazněl by také „gong“.
Jaký z toho plyne závěr?

Přečtěte si více
Popis plemene italského chrta: historie plemene, vlastnosti chovu a péče o italského chrta

RIP

alexfox,
závěr je jednoduchý, než si poslechnout rady ohledně rezistoru a diody
Musíte mít představu o tom, jak systém VIZIT funguje. Nepotřebujete to všechno
alespoň pouze elektronky UKP-9. 12.
Jak probíhá hovor??
Co je to režim hovoru?
Jak se zámek otevírá?
Přepínání do pohotovostního režimu?
Neexistuje žádný popis, je tam pouze schéma UCP

Vím, jak tento systém funguje a nehodlal jsem zapojit paralelně se vstupem odpor menší než kiloohm nebo možná několik KOhmů.
Všechny tyto režimy fungují elementárním způsobem. Elektronkový obvod jsem studoval už dávno.

Dal jsi mi nějakou rozumnou radu?!

RIP

Neodpověděl jsi na otázky výše
jakou radu chceš?
vše by mělo fungovat elementárně..

A musím se hlásit.
Neptám se tě, jak to funguje, protože už to vím.

Mimochodem, kdy jsme přešli na VÁS? Něco mi uniklo.
A stále jsi neodpověděl na mou otázku položenou dříve, ale zeptal ses několika dalších.
Kdo na otázku odpoví otázkou, víte?!

Interkom Vizit funguje velmi jednoduše, mohu vám stručně říci:
1. Při zapnutém sluchátku jde signál přímo přes diodu do reproduktoru s odporem 50 Ohm dioda je potřeba, aby nerušila činnost ostatních sluchátek. Jedná se o „pohotovostní režim“, tzn. Odpor stejnosměrného vedení je 50 Ohmů + dioda.
2. Při volání z ústředny je generován vyzváněcí signál, reproduktor tento signál převádí na zvuk – na jakýsi „gong“ pro Návštěvu.
3. Když zvednete sluchátko, odpor v okruhu se prudce zvýší. Spínač Návštěvník to rozpozná a zapne duplexní audio obvod. Síťové napětí stoupne na 5-7V. – toto je režim „konverzace“.
4. Při stisku tlačítka pro otevření dveří na sluchátku se u interkomu zvýší odpor desetinásobně, tento odpor znamená signál pro otevření zámku. Síťové napětí se zvýší na přibližně 12V.

Činnost adaptéru se liší pouze tím, že v pohotovostním režimu se hovor nevede do reproduktoru, ale na jeho simulující odpor 50 Ohm, ze kterého se pak odebírá úroveň signálu a při zvednutí určitého prahu Commax zapne svůj “gong”.
No, pak veškerá duplexní komunikace jde přes interní zesilovače.

Pokud tedy na vstupu adaptéru dáte odpor (1 kOhm nebo více) přes diodu do mezery L+, tak to vůbec neovlivní provoz interkomu, všechny režimy a dokonce i otevírání dveří budou fungovat úplně !

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button