Odpovedi

Odraz oken Ford Ranger při zavření – důvody a jak opravit

Setkal jsem se s podivným chováním při zavírání oken.

Mrzlo, zahřál jsem auto a odklízel sníh.
Z místa řidiče stisknu tlačítko ovládání oken – jako obvykle až na doraz a pak tlačítko pustím.
Sklo jako obvykle jde samo dolů a okno se úplně otevře.
Stisknu tlačítko pro zavření skla jako obvykle, krátce ho zmáčknu až na doraz a pustím – sklo samo vyjede nahoru a okno se zavře. Všechno je v pořádku.
Opakuji operaci, ale zřejmě se mi třásla ruka a nějak ten tlak dopadl jinak.
Sklenice dosáhne středu a postaví se. A pak ať stisknu jakkoli, sklo se pohybuje nahoru a dolů, jen když držím ovládací tlačítko v příslušné poloze. V původním režimu nebylo potřeba tlačítko držet.
Tímto způsobem jsem okno ještě několikrát zvedl a spustil – a oh, zázrak, všechno začalo fungovat jako předtím.
Totéž jsem udělal se zbytkem brýlí – vše je při starém, nejprve to funguje jako obvykle, poté se přepne do režimu, který vyžaduje držení tlačítka, poté se obnoví původní režim.
Stále nechápu, jak je režim zapnutý, když se sklo pohybuje pouze při držení tlačítka.

Možná někdo ví, co to bylo a jak se mění režimy otevírání a zavírání skla (nevyžaduje držení tlačítka, úplné otevření, pokud není zastaveno / vyžaduje držení tlačítka)?

SergV Bakalář Zasloužená pověst: 69 Zprávy: 314 Kde: SEAD Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: Fiesta VI Město: Moskva

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#2 23. prosince 2013, 17:28

Ještě nemám stroj, ale s jistotou si pamatuji, že jsem v návodu k použití četl algoritmus, který jste popsal, který je nezbytný právě tehdy, když okna zamrznou, a říká, jak z něj odstranit okna.

Titanium+ s paketem Driver Assistance, Pandora 5910, sada 17″ zimních pneumatik na suchý zip, gumové koberce, protihlukové přední oblouky, ocelová ochrana motoru.
Shvi vyrobený v kruhu na http://stp-tehno.ru/goods/Ford-Kuga

Mistr PaladinML Zasloužená pověst: 69 Zprávy: 640 pohled: 0 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (182 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: Fúze Ford Město: Tula

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#3 23. prosince 2013, 18:32

SergV
Při mém posledním rozhovoru s prodejcem (nabíjení baterie po vybití) mi v reakci na toto chování skla odpověděl, že sklo se musí „naučit“! pracovat správně.
Gee je naučil pracovat.
Ale stále nevím, co bylo součástí tohoto procesu. promiň.

Generace, která nabíjela vodu u televize, nemůže pochopit generaci, která chytá pokémony svým telefonem.
60-70-80 není telefonní číslo, je to datum odchodu do důchodu v blízké budoucnosti

Profesor aut SergeyR Zasloužená pověst: 1170 Zprávy: 1642 pohled: 26 Kde: Ryazan Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (182 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: Focus 3 Město: Ryazan

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#4 23. prosince 2013, 19:00

Chcete-li naučit okna automaticky se zvedat (zavírat), musíte: sklo úplně sklopit, poté jej zvednout do poloviny tak, že jej jednou podržíte (nikoli dvojitým kliknutím) a poté podržíte stisknuté dvojité stisknutí, zvednete jej až na doraz a uděláte nepouštějte ještě asi 3 sekundy. Bylo to onehdy, učil jsem. Nepamatuji si, jak se to pokazilo.

Přečtěte si více
Jak nainstalovat video dohled na vaší vile: podrobné pokyny

Absolvent ChelseaUFA Zasloužená pověst: 20 Zprávy: 137 Kde: Ufa Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 2.0 l (140 k) Duratorq TDCi automatická převodovka PowerShift 4WD čip Minulé auto: Nissan Tiida Město: Ufa

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#5 23. prosince 2013, 19:29

Kolegové, děkuji!
Vše je jasné. Hádal jsem, že to není „chyba“, ale „funkce“, ale v manuálu jsem nic na toto téma nenašel. Asi jsem to nečetl pozorně :)

SergV Bakalář Zasloužená pověst: 69 Zprávy: 314 Kde: SEAD Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: Fiesta VI Město: Moskva

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#6 10. ledna 2014, 22:37

Moje panely byly zmatené poté, co jsem je zablikal.

Sipa bakalář Zasloužená pověst: 15 Zprávy: 245 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Město: Сергиев Посад

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#7 10. března 2014, 11:54

68 Stránka
Skrytý text:

Okna a zrcátka
Funkce pro zastavení a otočení skla při výskytu překážky (je-li ve výbavě)
Sklo se při zavírání automaticky zastaví. Pokud je sklu v cestě nějaká překážka, sklo spadne o určitou vzdálenost zpět.
Zrušte funkci zastavení a obrácení skla při výskytu překážky
. Když deaktivujete funkci zastavení skla a zpětného chodu, když se objeví překážka, sklo se nezastaví, pokud je v jeho dráze nějaká překážka. Buďte opatrní při zavírání oken
aby nedošlo ke zranění.
Zrušení této ochranné funkce v podmínkách dodatečného odporu (například v zimě)
Udělej následující.
1. Zavřete okno dvakrát do bodu, kde se objeví odpor, a nechejte sklo, aby to dopadlo
pohybovat opačným směrem.
2. Zavřete okno potřetí až k bodu odporu. Funkce zastavení a zpětného chodu okna
při výskytu překážky je nyní vypnuto a okno lze zvednout ručně. Sklo
snadno projde bodem odporu vůči pohybu a zcela se uzavře. Pokud se okno po třetím pokusu zcela nezavře, kontaktujte co nejdříve svého autorizovaného prodejce.
Obnovení funkce zastavení a obrácení skla při výskytu překážky
. Funkce zastavení skla a zpětného chodu při výskytu překážky je deaktivována, dokud neprovedete reset paměti.
Pokud je baterie odpojena, resetování paměti funkce stop a zpětného chodu
překážky je třeba zkontrolovat u každého okna.
1. Posuňte spínač nahoru a držte jej v této poloze, dokud se okno zcela nezavře.
2. Uvolněte rukojeť.
3. Vytáhněte spínač nahoru ještě na jednu sekundu.
4. Stiskněte spínač a držte jej v této poloze, dokud se okno zcela neotevře.
5. Uvolněte rukojeť.
6. Posuňte spínač nahoru a držte jej v této poloze, dokud se okno zcela nezavře.
7. Otevřete okno a pokuste se je automaticky zavřít.
8. Pokud se okno v automatickém režimu zcela nezavře, resetujte a opakujte postup.

Přečtěte si více
Proč chameleon zčerná?

FK2 Trend SuperPlus: RP32 + AUX, USB, vyhřívaný volant, navigace a další, bezdrátové Qi nabíjení
UCDS Murmansk – Chcete přidat nějaké koňské síly? Zeptej se mě jak.

Mistr hadů Kugarin Zasloužená pověst: 112 Zprávy: 674 Kde: Murmansk Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) EcoBoost automatická převodovka 4WD čip Minulé auto: GreatWall Hover Město: Murmansk Moje skupina: Zapalovače

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#8 28. prosince 2014, 11:23

SergV napsal: Setkal jsem se s podivným chováním při zavírání oken.

Mrzlo, zahřál jsem auto a odklízel sníh.
Z místa řidiče stisknu tlačítko ovládání oken – jako obvykle až na doraz a pak tlačítko pustím.
Sklo jako obvykle jde samo dolů a okno se úplně otevře.
Stisknu tlačítko pro zavření skla jako obvykle, krátce ho zmáčknu až na doraz a pustím – sklo samo vyjede nahoru a okno se zavře. Všechno je v pořádku.
Opakuji operaci, ale zřejmě se mi třásla ruka a nějak ten tlak dopadl jinak.
Sklenice dosáhne středu a postaví se. A pak ať stisknu jakkoli, sklo se pohybuje nahoru a dolů, jen když držím ovládací tlačítko v příslušné poloze. V původním režimu nebylo potřeba tlačítko držet.
Tímto způsobem jsem okno ještě několikrát zvedl a spustil – a oh, zázrak, všechno začalo fungovat jako předtím.
Totéž jsem udělal se zbytkem brýlí – vše je při starém, nejprve to funguje jako obvykle, poté se přepne do režimu, který vyžaduje držení tlačítka, poté se obnoví původní režim.
Stále nechápu, jak je režim zapnutý, když se sklo pohybuje pouze při držení tlačítka.

Možná někdo ví, co to bylo a jak se mění režimy otevírání a zavírání skla (nevyžaduje držení tlačítka, úplné otevření, pokud není zastaveno / vyžaduje držení tlačítka)?

Po nástupu mrazu se totéž stalo na straně řidiče znovu seřídím zpátečku, jak je uvedeno výše.

Mateřská skupina KUGAROM Zasloužená pověst: 0 Zprávy: 7 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 2.5 l (150 k) automatická převodovka Duratec 2WD Minulé auto: FORD MAVERICK 3.0 Město: Rusko

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#9 28. prosince 2014, 19:54

KUGAROM
Popsal jsem to ne tak dávno. Moc se to neshodovalo s manuálem, experiment, možná došlo ke změnám v algoritmu.

Vladimir (Tolyanych je prostřední jméno)

Tolyanych z Ekb Avto akademik Zasloužená pověst: 1055 Zprávy: 7151 Kde: Sverdlovsk Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) EcoBoost automatická převodovka 4WD čip Minulé auto: Ford individualita Město: Jekatěrinburg

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#10 27. května 2015, 17:22

Chcete-li naučit okna automaticky se zvedat (zavírat), musíte: sklo úplně sklopit, poté jej zvednout do poloviny tak, že jej jednou podržíte (nikoli dvojitým kliknutím) a poté podržíte stisknuté dvojité stisknutí, zvednete jej až na doraz a uděláte nepouštějte ještě asi 3 sekundy. Bylo to onehdy, učil jsem. Nepamatuji si, jak se to pokazilo.

Přečtěte si více
Kašel se může vyskytovat v různých formách. Léčivá soda

Nefungovalo to popsaným způsobem. Funkce byla deaktivována odpojením baterie na čerpací stanici. Začal jsem mučit okna tak, že jsem je spouštěl a zvedal až na doraz a držel tlačítko po dobu 5-7 sekund. Nebylo to poprvé, ale vše klaplo. Nemohu ručit za přesnost, ale to je tak vše. Úplně dolů + 5 sekund držení dole, zvednutí nahoru + držení 5 sekund nahoře, znovu dolů + 5 sekund dole, znovu nahoru + 5 sekund nahoře. Nyní se automaticky zvedne z jednoho zkratu.

parasigor Bakalář Zasloužená pověst: 89 Zprávy: 249 Kde: Tambovský les Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: FF1 FF2 Město: koberec

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#11 27. května 2015, 17:27

parasigor
Nemusíte jej držet po dobu 5 sekund, stačí sklo 3x sklopit a zvednout, dokud se nezastaví, zatímco držíte tlačítko.

KUGA 1, 2.5 T, TITANIUM S, 2012, automatická převodovka 4×4, 0 sání, 0 výfuk, čip, cca 290 hp
Volkswagen Tiguan 2, 2.0 TSI, SportLine, 2018, 4×4 DSG DQ 500, 320 k REVO st 1

Kuzya060 Auto akademik Zasloužená pověst: 869 Zprávy: 4209 pohled: 0 Kde: Gorkij Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: Automatická převodovka Ford Kuga 4wd 2.5T 200hp Minulé auto: Ford C Max Focus 2 Sierra Město: Nižnij Novgorod

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#12 27. května 2015, 17:50

Stačí jej jednou úplně nadzvednout, uvolnit tlačítko a znovu stisknout a držet, dokud páčka nezaklapne.
Stejné je to se snižováním.

Vyprázdněte svou mysl. Buďte beztvarí, beztvarí jako voda. (Bruce Lee)
Pohon všech kol je komfort

mirock profesor Auto Zasloužená pověst: 164 Zprávy: 2727 Kde: Hlavní město federálního okruhu Severního Kavkazu Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 2.0 l (140 k) Duratorq TDCi automatická převodovka PowerShift 4WD Minulé auto: Mitsubishi Lancer X 1.8 MT Město: Pyatigorsk Moje skupina: Zapalovače

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#13 27. května 2015, 18:04

mirock
Zkusil jsem to – po jednom čase se funkce rozhodně neobnovila.

parasigor Bakalář Zasloužená pověst: 89 Zprávy: 249 Kde: Tambovský les Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: FF1 FF2 Město: koberec

Re: Ovládání zavírání oken zevnitř vozu [K2]

#14 27. května 2015, 18:18

parasigor
Přečtěte si návod, vše je popsáno. A na fóru už jednoduše vysvětlili co a jak. Stačí se podívat.

Profesor Fabiavod Auto Zprávy: 1931 Kde: Moskva Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (182 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Minulé auto: VAG Město: Moskva

Zvedače oken [K2]

#15 30. listopadu 2015, 10:23

Úplné otevření pomocí „tlačítka nadoraz“ funguje. Zavírání, pokud tlačítko podržíte, funguje, ale pokud jej zmáčknete až na doraz, samo se nezavře, pouze při držení.

Přečtěte si více
Proč na zahradě nekvetou konvalinky?

Toto je pouze pro vodu. dveře, zbytek funguje dobře.

co by to mohlo být?

Realwk Absolvent Zasloužená pověst: 0 Zprávy: 130 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Město: Petrohrad Moje skupina: Petrohrad

Re: Ovladač okna nezvedá okno v automatickém režimu

#16 30. listopadu 2015, 10:56

NAUČTE zvedák okna zavírat okno.
Naposledy upravil Buzzer dne 30. listopadu 2015 11:03, upraveno celkem 2krát.

Pokud v této zprávě vidíte chybu nebo překlep, zvýrazněte ji a stiskněte Alt+F4

Mistr bzučáku Zasloužená pověst: 56 Zprávy: 602 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: AUDI Minulé auto: Ford kuga Město: Tver

Re: Ovladač okna nezvedá okno v automatickém režimu

#17 30. listopadu 2015, 10:58

realwk
Zkuste „zapsat“ zavírání skla do „mozku“ auta. Stiskněte zavírací tlačítko, když se zavře, uvolněte a znovu stiskněte zavřít a podržte tlačítko na několik sekund. Obecně platí, že tento postup je nutné provést na všech oknech, a to jak otevírání, tak zavírání, po vyjmutí baterie.

Akademik Anatoly 45 Auto Zasloužená pověst: 1092 Zprávy: 8309 pohled: 0 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: Čip manuální převodovky Ford Kuga 4wd TDCi 163hp Minulé auto: Ford Kuga 4wd TDCi čip 166 Město: Petrohrad

Re: Ovladač okna nezvedá okno v automatickém režimu

#18 30. listopadu 2015, 12:25

realwk napsal: Co by to mohlo být?

Zima. Sklo bylo zamrzlé. Několik sekund stisknutí „extra“ – automatický režim je zrušen. Tak jsem se nechal chytit. Musel jsem se přeškolit.

Re: Ovladač okna nezvedá okno v automatickém režimu

#19 30. listopadu 2015, 13:50

ano, ano, vše se stalo po zamrznutí skla.
zkusím poučit. Děkuji všem za pomoc

Realwk Absolvent Zasloužená pověst: 0 Zprávy: 130 Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) Automatická převodovka EcoBoost 4WD Město: Petrohrad Moje skupina: Petrohrad

Re: Ovladač okna nezvedá okno v automatickém režimu

#20 01. prosince 2015, 06:36

Anatoly 45 napsal: Obecně platí, že tento postup je nutné provést u všech oken, otevírání i zavírání, po vyjmutí baterie

Nevšiml jsem si. Všechno fungovalo.
Vladimir (Tolyanych je prostřední jméno)

Tolyanych z Ekb Avto akademik Zasloužená pověst: 1055 Zprávy: 7151 Kde: Sverdlovsk Dík: Pětkrát. poděkoval: Pětkrát. Moje auto: FK2 1.6 l (150 k) EcoBoost automatická převodovka 4WD čip Minulé auto: Ford individualita Město: Jekatěrinburg

zpráva Maxwolf »22. února 2014, 14:26

Řekněte mi prosím, zda je možné pomocí vašeho adaptéru aktivovat funkci automatického okna jedním kliknutím na klíčenku, tzn. aby to nevydrželo 1 sekund. na zámku? Pokud ano, jak?

lakerog Zprávy: 73 Registrovaný: 22. prosince 2013, 22:09 Kde: RB.Sterlitamak Kontaktní informace:

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva lakerog »22. února 2014, 21:43

bohužel to není možné
evgenikudr24091991 Zprávy: 96 Registrovaný: 27. srpna 2014, 00:39 Kde: Naryan-Mar

Přečtěte si více
Kuřecí vši: fotografie na osobě, jak vypadají, žijí v osobě

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

Proč to nejde někde na pohonu Četl jsem, že se člověk ptal na střešní krytiny a zaregistroval to v BCM při automatickém jištění oken a sklápění zrcátek

NalexV Zprávy: 127 Registrovaný: 10. prosince 2013, 16:58 Kde: Tomsk

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva NalexV » 27. srpna 2015, 06:42

evgenikudr24091991 napsal: Proč to není možné někde na pohonu Četl jsem, že člověk požádal o střešní lepenky a zaregistroval to v BCM při automatickém jištění oken a sklápění zrcátek

Toto je vlastní firmware. Není volně dostupné.
Acid-Burn Zprávy: 47 Registrovaný: 07. července 2014, 23:44 Kde: Veliky Novgorod

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva Acid-Burn » 27. srpna 2015, 11:08

Dobu zpoždění můžete změnit z 6 sekund na 1 v přímé konfiguraci BCM, okna se zavřou téměř okamžitě.
To samé s otevřením.

technik Zprávy: 95 Registrovaný: 13. února 2013, 11:06 Kde: Minsk

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva technik » 27. srpna 2015, 16:43

Acid-Burn napsal: Dobu zpoždění můžete změnit z 6 sekund na 1 v přímé konfiguraci BCM, okna se zavřou téměř okamžitě.
To samé s otevřením.

Už to máte vyzkoušené v praxi?
ZelDol Zprávy: 157 Registrovaný: 02. srpna 2014, 08:02 Kde: Kazan

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva ZelDol » 27. srpna 2015, 17:31

Pokud tomu dobře rozumím, toto zpoždění reguluje dobu stisknutí tlačítka na klíčence pro automatické stahování oken.
A nastavením na 1 sekundu k tomuto automatickému zvýšení dojde téměř po stisknutí tlačítka pro zavření.

Škoda, že zmizelo ohnisko, rád bych to prověřil.

Acid-Burn Zprávy: 47 Registrovaný: 07. července 2014, 23:44 Kde: Veliky Novgorod

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva Acid-Burn » 27. srpna 2015, 17:33

texnik napsal: To už máte vyzkoušené v praxi?
Ano, udělal jsem to takto, funguje to. Zkoušel jsem to nastavit na 0, vůbec to nefungovalo.
evgenikudr24091991 Zprávy: 96 Registrovaný: 27. srpna 2014, 00:39 Kde: Naryan-Mar

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

děkuji zkusím
karlon3 Zprávy: 56 Registrovaný: 26. července 2015, 08:33 Kde: Ryazan Kontaktní informace:

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva karlon3 » 28. srpna 2015, 10:02

Ale pouze celá čísla, například 0.1?
Ilja Kalinkin
technik Zprávy: 95 Registrovaný: 13. února 2013, 11:06 Kde: Minsk

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva technik » 28. srpna 2015, 13:31

Pokud zpočátku, jako na snímku obrazovky – 6 -, ale ve skutečnosti jej pro automatické zvedání v odtoku musíte ponechat 3 sekundy – ukázalo se, že jedna v přímé konfiguraci znamená 0,5 skutečné sekundy. Pak nepotřebujete zlomková čísla – nastavíte celá čísla od 1 do nekonečna a je to. Zkusím to na svém FF3))

AleksPerm Zprávy: 198 Registrovaný: 16. února 2015, 11:17 Kde: trvalá

Re: Automatické zvedání oken jedním kliknutím.

zpráva AleksPerm » 28. srpna 2015, 18:19

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button